Sunday, January 3, 2010

ခံယူခ်က္

ဘယ္သူ႔အေၾကာင္းကိုမွ က်မ မေကာင္းမေျပာဘူး။ လူတိုင္းမွာရွိတဲ့ ေကာင္းေၾကာင္းကိုပဲ က်မေျပာတယ္။
က်မ ဘဝ ကို ေကာင္းမြန္ တိုးတက္ေအာင္ အၿမဲႀကိဳးစားတယ္။ က်မခ်စ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း မိတ္ေဆြေတြကို လူအမ်ားေရွ႔မွာ အၿမဲခ်ီးေျမွာက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏွစ္ေယာက္ထဲေတြ႔ရင္ လိုအပ္ခ်က္ေတြ ေဝဖန္တယ္။
လူဆိုတာ ေအာင္ျမင္မွဳေတြ ေက်ာ္ၾကားမွဳေတြနဲ႔ စည္းစိမ္ခ်မ္းသာကို အၿမဲတမ္း ရွာေနၾကတယ္။
ဒါေပမယ့္ က်မတို႔ ေပ်ာ္ရႊင္ဖို႔ တကယ္လိုအပ္တဲ့အရာက စိတ္အားထက္သန္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ အရာတခုပါပဲ။

No comments: